خرید دستگاه نانو گلس اصل | قیمت نانو گلس موبایل در تهران | دستگاه ضد ضربه گوشی

خرید دستگاه نانو گلس ، معرفی و مشخصات کامل دستگاه های ناو گلس زن اصلی با ضمانت و یکسال گارانتی قطره آلمانی و کره ای - 09185324228 - 09188819917

خرید دستگاه نانو گلس اصل | قیمت نانو گلس موبایل در تهران | دستگاه ضد ضربه گوشی

خرید دستگاه نانو گلس ، معرفی و مشخصات کامل دستگاه های ناو گلس زن اصلی با ضمانت و یکسال گارانتی قطره آلمانی و کره ای - 09185324228 - 09188819917

مایکروفر اصلی 8265 الجی در بانه اورجینال بخریم

مایکروویو MH8265 از مدل های جدید NeoChef شرکت ال جی است که با توان 1200 وات و ظرفیت 42 لیتر در اختیار کاربران قرار گرفته است. این محصول با برنامه ها و روش های متنوع پخت به سرآشپزها کمک می کند تا با قدرت و سرعت بیشتری آشپزی کننداین قابلیت باعث میشود که شما بتوانید در کمترین زمان ممکن و با بیشترین دقت غذای خود را اماده کنید بدون انکه نگران این باشید که غذایتان بسوزد و یا خام بماند.شما میتوانید به سرعت غذا های سرد را به صورت کاملا یکنواخت با این مایکروویو گرم کنید و یا با گذاشتن غذا های گرم در ان مانع سرد شدن ان شوید.مایکروویو 8265 ال جی با مجهز شدن به 4 حالت یخ زدایی متفاوت به شما امکان میدهد که غذای منجمد را به سرعت یخ زدایی کنید. داشتن سنسور های بسیار قوی و حساس سبب میشود که کامل ترین کنترل را بر روی مراحل پخت داشته باشید و با کنترل لحظه به لحظه ی دما،رطوبت و تنظیمات به بهترین نتیجه ی ممکن در اشپزی دست یابید.شما قادر هستید که توان و قدرت را بسته به شرایط در طول پخت تغییر دهید.این در حالی است که در مدل های قدیمی دما در کل مدت ثابت میماند و بدین ترتیب در پایان کار غذایی خشک و با ظاهر نامناسب عاید ما میشد.در حالی که در این مدل اصلا با چنین مشکلی مواجه نمیشویم.


 و غذای مور علاقه شان را تهیه نمایند. مایکروویو MH8265 به واسطه سیستم اینورتر هوشمند در زمره بهترین های ال جی جای گرفته است. اینورتر هوشمند و حرارت بالا در بخش امکانات و قابلیت های مایکروویو MH8265 ال جی، فناوری اینورتر هوشمند را داریم که به وسیله پخت سریع و دقیق و گرم کردن و یخ زدایی انواع مواد غذایی، طیف گسترده ای از غذاهای خوشمزه را در یک سوم زمان برای شما آماده می سازد؛ در این روش پخت بر خلاف پخت با قابلمه و دستگاه های معمولی، شما می توانید دمای مناسب را تعیین و تنظیم کنید و این به معنی آماده سازی مایکروویو برای هر غذا است که از سوختن و یا خراب شدن غذاها نیز جلوگیری می کند. ال جی به مایکروویو نامبرده، عنوان NeoChef را داده است؛ اما این به چه معناست؟ در واقع به علاوه اینکه با یک دستگاه می توانید هم غذا را سرخ کنید و هم گرم کنید؛ همچنین امکان تهیه ماست را نیز دارید پس نیازی به خرید دستگاه پخت و پز دیگری برای آشپزخانه تان نخواهید داشت! یکی از مزیت های اصلی که ال جی در سایت خود به آن اشاره کرده، پخت گوشت با روش های متفاوت تر از قبل است؛ با تنظیم درجه حرارت از پیش تعریف شده، گوشت یکنواخت تر و بهتر از قبل پخته می شود یا به عبارتی بهتر است بگوییم کاملا مغز پخت خواهد شد. ال جی در داخل محفظه مایکروویو MH8265 از ساختار منحصر بفردی استفاده کرده که به طراحی شش ضلعی معروف است که در 6 نقطه ثابت، سینی گردان را نگه می دارد و این علاوه بر اینکه موجب پخت سریع هر نوع غذایی می شود؛ همچنین از افتادن ظرف غذا و ریختن آن در تمامی مراحل جلوگیری به عمل می آورد؛ پس با وجود اینچنین فناوری خیالتان راحت باشد که کیک یا غذای موجود همانگونه که تزئین کرده اید با پخت کامل پس از مدت زمانی کم در اختیارتان قرار می گیرد. این روش مزیت های مهمی به پخت غذا در مقایسه با مدل های دیگر مانند MC32F604TCT می بخشد. طراحی ضد باکتری ال جی می گوید که NeoChef ها نسل جدیدی از مایکروویو ها هستند که در مقایسه با مدل های پیشین، سبک وزن تر بوده و از گنجایش بالاتری نیز برخورداند.


همواره ما مجبور هستیم که بعضی از مواد غذایی را برای افزایش طول عمر و جلوگیری از فساد ان در فریزر و در حالت یخ زده نگهداری کنیم.اما اب کردن یخ این مواد غذایی در هنگام استفاده میتواند چالش بسیار جدی باشد و اگر عجله هم داشته باشیم این مشکل میتواند جدی تر هم شود.بیرون اوردن غذا برای ذوب تدریجی یخ یکی از معمول ترین کار ها است ولی این امکان نیز هست که با این کار یخ دیر اب شده و غذا تا یخ زدایی کامل فاسد و خراب شود.استفاده از اب گرم و شعله هم میتواند به پختن قسمت های بیرونی بیانجامد در حالی که داخل غذا همچنان یخ زده است. با داشتن مایکروویو 8265 ال جی یخ زدایی غذا یکی از اسانترین کارها برای شما خواهد شد.این مایکروویو با داشتن 4 حالت یخ زدایی مختلف این امکان را به شما میدهد که بتوانید طیف گسترده ای از مواد منجمد را به سرعت و دقت بالا کاملا یخ زدایی کنید.یخ زدایی با این مایکروویو بسیار اسان است و غذای شما به صورت کاملا یکنواخت یخزدایی خواهد شد.با داشتن 8265 شما مطمئن خواهید بود که بعد از اب شدن یخ،غذا های شما همان کیفیت قبل خود را حفظ و از کیفیت بالایی برای طبخ برخوردار هستند.


 ام اچ 8265 از ظرفیت 42 لیتر بهره می برد و در عین حال ابعاد مناسب و اندازه جمع و جوری دارد که این خود میتواند شانس خرید مایکروویو را در میان کاربران افزایش دهد؛ به واسطه این طراحی ایده آل، حتی در کوچکترین آشپزخانه ها هم جا برای این دستگاه هست و نیازی نیست فضای زیادی برایش خالی کنید. ابعاد بیرونی مایکروویو 42 لیتری ال جی 535 × 291 × 440میلی متر است و درب آن به سمت چپ باز می شود؛ همچنین این دستگاه برقی آشپزخانه تنها 13.3 کیلوگرم وزن دارد. در رابطه با بهداشت و تمیزی مایکروویو 1200 واتی ال جی، بد نیست اشاره ای داشته باشیم به آنتی باکتریال که به موجب این پوشش داخلی، تنها با یک دستمال نرم، محفظه دستگاه تمیز می شود و نیازی به استفاده از پارچه های زبر یا مواد شوینده نخواهد بود؛ از طرفی دیگر این پوشش، 99.99 درصد از قارچ و باکتری های موجود روی سطح را از بین می برد و از پیوستن این مواد به غذا جلوگیری می کند. لامپ های led از دیگر امکانات این مایکروویو ال جی 42 لیتری هستند که روشنایی بیشتر و مصرف انرژی کمتر نسبت به همنوعان خودشان را به همراه دارند، این چراغ های روشنایی امکان مشاهده مراحل پخت غذا را برای کاربر فراهم می سازند بدون اینکه درب دستگاه را باز کند. سایر امکانات و قابلیت ها مایکروویو NeoChef ال جی با مدل MH8265 در کنار توابع اصلی که پخت و گریل کردن می باشند؛ از توابع دیگری نیز برخوردار است که می توان از این دسته به قابلیت پخت کیک، تهیه ماست، گرم کردن و یخ زدایی و طرز تهیه غذاهای مختلف اشاره کرد. یخ زدایی و گرم کردن مواد غذایی در این میان بیشترین استفاده را در بین کاربران به خود اختصاص داده اند با استفاده از این توابع می توانید غذاهای موجود در یخچال را به سرعت و بدون خطر سوختن گرم کنید و یا یخ گوشت و مرغ داخل فریزر را به راحتی آب کنید و آشپزیتان را تسریع ببخشید. فراموش نکنید که مایکروویو ام اچ 8265 یک دستگاه کاملا ایمن است چونکه دارای قفل ایمنی درب بوده که تا پایان مراحل پخت، اجازه باز کردن در دستگاه را به شما نمی دهد؛ همچنین این محصول از کنترل پنل لمسی و پایه های نگهدارنده جهت تعامل راحت تر بهره می برد. نتیجه گیری خرید مایکروویو نیاز هر آشپزخانه ای است به ویژه برای بانوانی که وقت کافی برای آشپزی و صرف وقت در آشپزخانه ندارند. ال جی با تولید نسل جدید از مایکروویو ها با نام NeoChef ترفند هایی نو در زمینه آشپزی به کاربرانش هدیه داد. 

مایکروفر 8265 یکی از مدل های تازه تولید شده در این شرکت می باشد که از ظرفیت 42 لیتر، قدرت خروجی برق 1200 وات، قدرت واقعی 1800 وات، قابلیت ضد باکتری در محفظه داخلی، led های روشن و کم مصرف و همچنین فناوری های گوناگون پخت بهره می برد؛ این مایکروویو ال جی قابلیت پخت و تهیه کیک و گریل کردن انواع مواد غذایی را دارد و می تواند غذاهای منجمد شده را به راحتی یخ زدایی کند. در نهایت با خرید مایکروویو MH8265 بعد جدیدی به آشپزخانه تان اضافه می کنید و پخت غذا را راحت تر می سازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد