خرید دستگاه نانو گلس اصل | قیمت نانو گلس موبایل در تهران | دستگاه ضد ضربه گوشی

خرید دستگاه نانو گلس ، معرفی و مشخصات کامل دستگاه های ناو گلس زن اصلی با ضمانت و یکسال گارانتی قطره آلمانی و کره ای - 09185324228 - 09188819917

خرید دستگاه نانو گلس اصل | قیمت نانو گلس موبایل در تهران | دستگاه ضد ضربه گوشی

خرید دستگاه نانو گلس ، معرفی و مشخصات کامل دستگاه های ناو گلس زن اصلی با ضمانت و یکسال گارانتی قطره آلمانی و کره ای - 09185324228 - 09188819917

مشخصات و ویژگی شیک سونی v21

اتصال گسترده با V21D زیبا
ظرافتی که درگاه اتصال ندارد به هیچ وجه مفید نیست اما شیک سونی با مدل های دیگر مارک ها بسیار متفاوت است. مدل 470W سونی V21 دارای انواع مختلفی از درگاه های اتصال سیمی و بی سیم است. V21 شیک دارای پورت های USB و HDMI برای اتصال تلفن های هوشمند ، درایوهای سخت خارجی ، درایوهای فلش و تلویزیون ها است که از هر یک از این درگاه ها برای انتقال داده با کیفیت بالا و سریع استفاده می کند.

برای پخش انواع سی دی و دی وی دی می توانید از یک درگاه ویژه نیز استفاده کنید. با قرار دادن فیلم ها روی Sony V21D شیک و اتصال آن به تلویزیون ، می توانید صدا و تصویر را در کنار یکدیگر دریافت کنید. روش های اتصال با اتصال کابل کنار هم ، اتصال بی سیم بیشتر متداول است. سونی V21 470 وات شیک دارای کانال های ارتباطی بی سیم مانند NFC ، Bluetooth® و جریان Bluetooth® HD با LDAC است.

با NFC می توانید تلفن را با 470W شیک Sony V21 متصل کرده و فایل های صوتی خود را به آن منتقل کنید. همچنین ، با استفاده از بلوتوث ، می توانید MHC-V21D شیک را به طور همزمان به سه دستگاه هوشمند مانند رایانه لوحی و تلفن متصل کنید و از گوش دادن به آهنگ های اضافه شده به لیست پخش مشترک با دوستان خود لذت ببرید.

همچنین ، با پخش بلوتوث L با کیفیت بالا با LDAC ، می توانید به حداکثر 50 دستگاه صوتی سازگار متصل شوید و از سرعت انتقال داده 990 کیلوبیت بر ثانیه لذت ببرید. از پورت اتصال LDAC برای سه برابر کردن سرعت انتقال داده های صوتی و تجربه کیفیت واقعی و صدای واضح استفاده کنید.

پاپل چیست و چرا پاپل بخریم از سون پاپل؟

پاپل چیست و چرا پاپل بخریم از سون پاپل؟

پاپل چیست؟

قبل از هر چیز باید به معرفی برچسب Popl بپردازیم. همانطور که گفته شد این مدل برچسب دیجیتال Popl یکی از مدرن ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی تلفن همراه به حساب می آید. این محصول نه تنها به عنوان وسیله ای برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه گاهی اوقات میتوان از آن به عنوان کارت ویزیت دیجیتالی نیز استفاده نمود.

برچسب پاپل یا همان Popl یک برچسب کوچک NFC بوده که می توانیم با قرار دادن آن در پشت تلفن همراه خود، تمامی اطلاعات آن را از جمله اطلاعات تماس، رسانه های اجتماعی ( اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، لینکدین، یوتیوب، اسنپ چت، فیس بوک، توییتر، ایمیل، وبسایت، تیک تاک و غیره )، موزیک ها، سیستم عامل های پرداخت و … را در سریع ترین حالت ممکن به اشتراک بگذاریم.