خرید دستگاه نانو گلس اصل | قیمت نانو گلس موبایل در تهران | دستگاه ضد ضربه گوشی

خرید دستگاه نانو گلس ، معرفی و مشخصات کامل دستگاه های ناو گلس زن اصلی با ضمانت و یکسال گارانتی قطره آلمانی و کره ای - 09185324228 - 09188819917

خرید دستگاه نانو گلس اصل | قیمت نانو گلس موبایل در تهران | دستگاه ضد ضربه گوشی

خرید دستگاه نانو گلس ، معرفی و مشخصات کامل دستگاه های ناو گلس زن اصلی با ضمانت و یکسال گارانتی قطره آلمانی و کره ای - 09185324228 - 09188819917

نانو گلس/پک کامل/اورحینال/دارای گارانتی در تهران

وارد کننده محصولات بصورت کاملا مستقیم و بدون واسطه این پکیج با گارانتی معتبر ارائه می شود محتویات پکیج شامل 3 قطره نانو سفارشی مزایا: ⭐️ آبگریز بالا بردن عملکرد تاچ و صفحه نمایش ⭐️ ضد باکتری 3قطره ضد ضربه و ضد خش 2تا دستگاه UV با اینچ بزرگتر تا 10 اینچ دستگاه UV بصورت تو کار یک پاور بانک 20هزار و بلوتوز اسپیکر دارد! - گلس گوشی نانو و دائمی به صورت سیار در منزل یا محل کار شما تضمینی با ماده نانو المانی ضد خش.ضدضربه گلس 360 درجه انواع گوشی

فروش دستگاه گلس نانو.
ب دیل تغییر شغل زیر قیمت گذاشتم.
یک دستگاه نانو . همراه وسایل و یک شیشه نصفه قطره نانو و چمدان . تمیز . با در امد بالا . این دستگاه کسی زیر 2.500.000نمیفروشه من دیگ کارم عوض شده این قیمت میدم
خرید نانوگلس در تهران

9917 881 0918       کریم زاده

خرید نانو گلس دارای گارانتی در طهران

یکی از بحث‌های هیجان‌انگیز دنیای تکنولوژی در سال‌های اخیر نانو و محصولات مرتبط با این حوزه بوده است. حالا محافظ صفحه نمایش نانو هم به عنوان یکی از نتایج شگفت‌انگیز نانو در بازار وجود دارد. اما گلس نانو مایع که هر روز در جاهای مختلف می‌بینیم و یا افراد زیادی به ما معرفی می‌کنند چیست؟

اولین زمزمه‌های این گلس جدید گوشی ویدیویی در یوتیوب بود که با چکش روی صفحه نمایش گوشی خود می‌زدند اما صفحه هیچ آسیبی نمی‌دید. البته ما پیشنهاد نمی‌کنیم که شما هم با چکش روی صفحه گوشی‌تان بکوبید. اما این نشان می‌دهد که مقاومت گلس نانو یا محافظ نانو در برابر ضربه بسیار زیاد است. ساده‌تر بگوییم گلس نانو مایع نمی‌شکند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت محافظ صفحه نانو چیست، چه ویژگی‌هایی دارد و مزایا و معایب آن را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.خرید پک کامل نانو گلس اورجینال در تهران

جهت مشاوره ی قیمت محصول و دریافت فیلم رضایت مشتریان با شماره تماس برادران کریم زاده تماس حاصل فرماییید
9917 881 0918

خرید نانو گلس اورجینال دارای گارانتی در تهران

کی از اجزای جانبی پر کاربرد گوشی‌های هوشمند امروزه، گلس می‌باشد. با گسترش استفاده از گوشی‌های لمسی و مدرن، گلس تبدیل به یکی از ضروری ترین اجزا برای این دسته از تلفن‌های همراه شد. از این رو، خواسته‌های بازار برای افزایش تولید گلس با کیفیت و اصل، بیشتر و بیشتر می‌شود. مغازه داران و فروشندگان تلفن همراه برای نصب صحیح و درست گلس‌های گوشی تلفن به نسخه اصلی دستگاه نانو گلس احتیاج دارند.خرید نانو گلس در تهران

برای دریافت فیلم رضایت مشتریان و مشاوره قیمت محصول با شماره تماس زیر تماس بگیرید
9917 881 0918

خرید نانو گلس دارای گارانتی در تهران

همواره تکنولوژی‌های جدیدی که در زمینه محصولات دیجیتال صورت می‌گیرد از هیجان و جذابیت خاصی برخوردار بوده است، به خصوص زمانی که این موارد مربوط به پر استفاده‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار امروزی یعنی گوشی موبایل باشد. در همین راستا قصد داریم در این مقاله شما عزیزان را با یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های ارائه شده برای گوشی‌های هوشمند یعنی دستگاه نانو گلس اصلی آشنا کنیمخرید نانو گلس دارای گارانتی


جهت دریافت فیلم محصول و مشاوره تلفنی و خرید محصول از برادران کریم زاده تماس حاصل فرمایید

9917 881 0918

قیمت و خرید جدیدترین دستگاه نانو گلس اصلی

توضیح کلی در مورد دستگاه نانو گلس

نانو گلس صد ها برابر مقاوم تر از طلق و گلس های ساده بوده و می توانند تلفن های همراه را از انواع ضربات حفظ نموده و از شکستن آن جلوگیری کند، این دستگاه کوچک با تجهیزاتی که در کنار خود دارد، قادر است تا تلفن های همراه را از انواع ضربات و شکستگی های احتمالی حفظ کند این تکنولوژی به قدر کاربردی می باشد که 6 قطره از آن می تواند صفحه 600 موبایل را پوشش دهد.

این دستگاه و تجهیزات برای افرادی مناسب است که به دنبال شغلی پردرآمد هستند، اما سرمایه ی آنچنانی ندارند. چرا که اگر این دستگاه را خریداری کنند می توانند در مغازه و یا به طور سیار این کار را انجام داده و کسب درآمد کنند و نیاز به سرمایه زیادی ندارد.

کاربرد های دستگاه نانو گلس

نانو گلس توسط دستگاه مخصوص روی صفحه ی تلفن های همراه تزریق می شود. روکش نانو گلسیک محافظ همیشگی بوده و ماندگار است و نیازی نیست که مدام اقدام به تعویض آن کرده و هزینه ی اضافی به بار بیاوریم. اما در گلس های طلقی ساده امکان شکستگی وجود دارد و باید تعویض شود.

افراد جهت حفظ گوشی موبایل خود و سالم ماندن صفحه ی آن از انواع آسیب اعم از ترک، شکستگی، گرد و غبار و … از روکش های طلقی استفاده می کنند که چندان هم موثر نیست که در این بین با پیشرفت علم و فناوری گزینه ی بهتری برای ایمنی صفحات موبایل به وجود آمده است که به آن نانو گلس گفته می شود.

این روکش خاصیت آبگریز نیز داشته و تلفن های همراه را از انواع آسیب های احتمالی حفظ می کند. تلفن های همراه در صورت شکستگی صفحه اغلب از کار افتاده و خاصیت تاچ آن ها از بین می رود. اما با هزینه ای کم و استفاده از این تکنولوژی می توان تلفن های همراه را در امان نگه داشت.

موارد استفاده از نانو گلس:

  • روی تبلت و انواع موبایل ها
  • اشیاء گران قیمت و با ارزش
  • انواع ساعت
  • و …

جالب است بدانید این تکنولوژی نه تنها در انواع موبایل بلکه جهت جلوگیر از آسیب دیگر وسایل همانند ساعت های مجی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونگی کار کردن با دستگاه نانو گلس

شاید برای افرادی که اقدام به خرید این دستگاه کرده اند، یا افرادی که قصد خرید آن را دارند این سوال پیش بیاید که چگونه باید این وسیله را مورد استفاده قرار داده و به وسیله ی آن کسب درآمد کنند. اما این افراد بدانند که جای نگرانی برای این مورد به هیچ وجه وجود ندارد. چرا که به وسیله ی دفترچه راهنما و ویدیو های آموزشی که شرکت فرستنده در داخل جعبه ها قرار می دهد که افراد می توانند با طرز کار این دستگاه آشنا شوند.

کار کردن با این دستگاه بسیار با سهولت همراه بوده و کافی است که که مقداری که باید از مایع نانو گلس درون دستگاه ریخته شود، سپس می توانید با تزریق این مایع بر روی وسیله ی مورد نظر که اغلب گوشی موبایل و یا تبلت می باشد آن را به این روکش ضد ضربه مجهز کنید.

این تکنولوژی به قدری مستحکم می باشد که افراد برای مثال می گویند که به جای چکش می توان از وسیله ای استفاده کرده که به این روکش مجهز است!!

کسب درآمد بالا با دستگاه نانو گلس

علت اینکه گفته می شود این تکنولوژی و دستگاه مناسب برای کسب درآمد بالا می باشد، این است که اغلب افراد سرمایه ی چندانی ندارد ولی به دنبال شغل هستند. از مزایای این شغل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هم به صورت ساکن و هم به صورت سیار ممکن است.
  • درآمد روزانه ی بالایی دارد.
  • همه ی افراد توانایی انجام آن را دارند.
  • نیاز به سرمایه ی کم که صرف خرید دستگاه شود.
  • نیاز اغلب افراد به این تکنولوژی
  • و …

همان طور که می بینید این دستگاه می تواند افراد را به شغلی پردرآمد برساند، به طوری که فروشندگان موبایل و تجهیزات آن  می توانند این شغل را به عنوان شغل دوم نیز داشته باشند.

انواع تجهیزات دستگاه نانو گلس

افراد متقاضی برای خرید دستگاه نانو گلس و کار با آن نیاز به تجهیزاتی دارند که بار اول به وسیله ی شرکت فرستنده درون بسته قرار می گیرد. اما افراد باید برای ادامه کار در این زمینه به محض تمام شدن تجهیزات دوباره آن را خریداری نمایند. برخی از این تجهیزات عبارتند از:

  • پاور بانک جهت شارژ دستگاه
  • محلول های نانو که در انواع طلایی، آبی و مشکی موجود می باشند که محلول طلایی برترین آن هاست
  • اسانس های معطر جهت آنتی باکتریال و خوش بو کردن
  • ماژیک و مارکر تست نانو
  • اسپری استریل جهت استرلیزه و ضدعفونی
  • پد دستمالی و دستکش به همراه پد تر و خشک
  • و …

این تجهیزات با قیمتی مناسب و همچنین کیفیتی بالا در سایت نانو گلس زن کریم زاده در دسترس می باشد و افراد می توانند با اطمینان از اصل بودن این بسته آن را خریداری نمایند.

خرید دستگاه و تجهیزات نانو گلس

در مباحث قبل دیدیم که گلس ها یک تکنولوژی بسیار کاربردی بوده و دستگاه آن از بهترین راه های کسب درآمد می باشد. این دستگاه اورجینال را می توانید از سایت برادران کریم زاده با قیمتی مناسب تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. هزینه ی این دستگاه و درآمد آن به گونه ای است که افراد در هفته ی اول کاری می توانند پولی که جهت خرید دستگاه داده اند را دوباره به دست بیاورند.

تهیه این دستگاه از سایت و نمایندگی نانو گلس مزایایی را برای افراد به همراه دارد:

  • قیمت مناسب به علت واردات مستقیم
  • قابلیت ارسال به تمام کشور
  • ویدیو های آموزشی داخل بسته
  • کیفیت بالا و موفق در جلب رضایت کاربران
  • بسته ی کاملی از تجهیزات مورد نیاز به عنوان هدیه

منبع 

https://nanoglass-machine.com/%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%88-%DA%AF%D9%84%D8%B3-%D8%B4%D8%BA%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D9%85%D8%8C-%D9%88%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A2/