خرید دستگاه نانو گلس اصل | قیمت نانو گلس موبایل در تهران | دستگاه ضد ضربه گوشی

خرید دستگاه نانو گلس ، معرفی و مشخصات کامل دستگاه های ناو گلس زن اصلی با ضمانت و یکسال گارانتی قطره آلمانی و کره ای - 09185324228 - 09188819917

خرید دستگاه نانو گلس اصل | قیمت نانو گلس موبایل در تهران | دستگاه ضد ضربه گوشی

خرید دستگاه نانو گلس ، معرفی و مشخصات کامل دستگاه های ناو گلس زن اصلی با ضمانت و یکسال گارانتی قطره آلمانی و کره ای - 09185324228 - 09188819917

خرید دستگاه نانو استیم تفنگی ارجینال - 7glass.ir/nano-steam

در سایت نمایندگی سون استیم با مدیریت براردان کریم زاده دستگاه اصل و ارجینال را روانه بازار کردیم.

دستگاه نانو استیم یکی از آخرین تکنولوژی ها برای احیا و ترمیم موهای آسیب دیده می باشد. داشتن موهایی سالم و با طراوت آرزوی تمام خانم ها است.

متاسفانه عوامل متعددی ممکن است باعث آسیب دیدن سلامت مو گردند. قطعا بعد از آسیب وارد شدن به ساقه ی مو دیگر نمی توانید موهایی زیبا و درخشان داشته باشید. دستگاه نانو استیم تفنگی وسیله ای است که می تواند شادابی و زیبایی را به موها بازگرداند. هیدروژن تراپی و استفاده از دستگاه نانو استیم برای ترمیم موها یکی از پیشرفته ترین روش های بازسازی مو می باشد.

دلایل آسیب رسیدن به موها چیست؟

وراثت و ژنتیک: یکی از مواردی که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و نوع موهای یک فرد دارد ارث و ژنتیک می باشد. قطعا افرادی را دیده اید که مراقبت های خاصی از موهای خود نمی کنند اما دارای موهای پرپشت و سالمی هستند. این افراد بر طبق ژنتیک خود موهای دارای ریشه و ساقه قوی را به ارث برده اند.

البته باید توجه داشته باشید که هر چقدر موهای خود را در معرض ریسک کمتری قرار دهید، همان قدر موهای سالمی خواهید داشت و نیازمند تراپی ها نخواهید بود. رنگ کردن و دکلره نمودن موها یکی از عوامل مهم و اساسی در تخریب سلامت موها می باشد.

آسب رسیدن به موی سر از طریق مواد شیمیایی

در هر بار استفاده از مواد شیمیایی شما باید بدانید که آسیب بسیار جدی را به موهای خود وارد می نمایید. اگر اهل رنگ کردن موهای خود هستید و در طول سال چندین بار اقدام به تعویض رنگ موهای خود نموده اید حتما نیازمند انجام تراپی های گوناگون بر روی موهای خود خواهید شد. دستگاه نانو استیم نیز یکی از دستگاه هایی است که می تواند برای تراپی موها مورد استفاده قرار بگیرد. توصیه می شود تا انجام این کارها را به افراد حرفه ای بسپارید. برخی از افراد به دلیل تغییرات هورمونی در بدن دچار آسیب های مو و یا ریزش می گردند.

در برخی از آقایان بعد از گذشتن یک بازه زمانی موها شروع به ریزش می کند و گاهی فرد حتی تمام موهای خود را از دست می دهد. خانم ها نیز در دوران بارداری و یا شیردهی دچار ریزش های شدید مو می گردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد